wtorek, 19 maja 2020

Niebieskie cienie na oczach, czy to się obroni?

Witam,

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić wersję makijażu z niebieskim cieniem w roli głównej

O tak, pamiętam czasy kiedy na twarzach kobiet królował niebieski cień i różowa szminka...
Jest to zmora mojego dzieciństwa

Pewnie nie tylko mojego i dlatego wiele z nas ma uraz do takich odcieni na powiekach

Ale odpowiednie nałożenie i połączenie sprawi, że nie musimy się już bać niebieskich powiek :)


Chociaż nie ukrywam że niebieskie odcienie są ciężkie do pracy
Ich intensywność trzeba raczej budować i uważać aby nie porobiły się plamy



Mój niebieski cień podochodzi z palety Nabla Poison Garden
Jeżeli znacie tę paletę to wiecie jak ten cień wygląda w palecie a tutaj możecie zobaczyć jak prezentuje się na oku

Nie ukrywam że ja się trochę tym kolorem zawiodłam

Myślałam że będzie tak piękny i intensywny na oku jak prezentuje się w palecie



To co tak pięknie błyszczy się na środku powieki to cień Turbo Pigment z Glam Shop, a dokładniej odcień Zorza

Same Turbo Pigmenty już robią robotę na oku :)

Według mnie każdy cień może dobrze wyglądać na powiece, tylko musi być dobrze przez nas potraktowany i wszystko musi ze sobą współgrać

Pozdrawiam was kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram