czwartek, 3 września 2020

Neonowe letnie paznokcie z cytrusami

 Cześć wam

Czas na kolejny post paznokciowy

W letnim okresie lubię stawiać na odważne i zdecydowane kolory, a neony to chyba moje ulubione

Tym razem postanowiłam połączyć je z cytrusowymi naklejkami wodnymi

Do takich neonów postawiłam na wykończenie matowe, również chyba moje ulubione

Naklejki wodne to cytrynki które idealnie tutaj pasują



Kolor jest koraloro-pomarańczony, na zdjęciach jest trochę przekłamany ale aparat nie mógł wychwycić tak intensywnego koloru


Lakier którego użyłam to lakier Born Pretty Store,znajdziecie go tutaj:

https://www.bornprettystore.com/born-pretty-fluorescence-polish-summer-series-soak-nail-varnish-colors-p-46678.html FG06

Naklejki to zwykłe naklejki wodne z aliexpress, które kosztowały mniej niż 1$


Dodatkowo na zakupy w sklepie BORN PRETTY STORE zawsze macie kod rabatowy na 10%

UXG10

Pozdrawiam gorąco :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram