poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Stado pszczół na plastrze miodu, efekt 3D na paznokciach

Cześć kochani!

Przyszedł czas na kolejny post o tematyce paznokci

Tak tak to jest chyba najczęstszy temat który jest tutaj poruszany, ale co zrobić jak to najbardziej mi odpowiada :)

Jeżeli jesteście zainteresowani z chęcią zaproszę was dalej

W tym manicure zdecydowałam się na efekt 3D na paznokciach
Miałam akurat pszczoły, więc stwierdziłam że będą idealne na początek :)

Podstawą manicure był klasyczny french manicure z małym dodatkiem ożywienia którym właśnie były moje pszczoły :)

Pszczoły zamówione były na aliexpress i jest mnóstwo jakich wzorów 3D


Zdecydowałam że tylko paznokieć na palcu serdecznym będzie ozdobiony

Nałożyłam na niego piękny żółty lakier hybrydowy, jest to lakier No Name również z aliexpress

Nie byłabym sobą gdyby nie była to wersja matowa :)


Na każdym z serdecznych paznokci dodałam po dwie pszczoły

Pszczółki nałożyłam na większe krople matowego topu

Chociaż przyznam wam że ta metoda zbytnio nie zdała egzaminu bo po kilku dniach pszczoły zaczęły odpadać


Następnym razem będę pamiętać żeby jednak taki efekt 3D również lekko pokryć topem, żeby wszystko się ładnie utrzymało, bez odpadania :)


A czy wy używałyście może takiego zdobienia na sobie?

Czy może w ogóle nie przypadło wam do gustu?

Ja może spróbuje jeszcze z innymi wersjami :)

Pozdrawiam was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram