poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Powiew tropikalnych wakacji na paznokciach

Witam was!

Zapraszam na kolejny post, a w nim szybki tropikalny manicure

Nie mogąc wybrać się na tropikalną wyspę, postanowiłam aby tropiki zagościły na moich paznokciach :)

W ostatnim czasie bardzo polubiłam się z paznokciami w wersji matowej i prawie każde przez te wakacje tak u mnie wyglądały

Postawiłam na dwa skrajne kolory, ale pasują do siebie genialnie
Pierwszy z nich, główny to Semilac Sleeping Beauty a do niego dobrałam Provocater 07 idealny nude a nawet kamuflaż którego używam do french manicure

Dodatkowo wybrałam naklejki wodne w  tropikalne liście


Naklejki wodne pochodzą z aliexpress, jest tam ich pełno do wyboru, więc z pewnością każdy coś dla siebie znajdzie :)

Takie połączenie bardzo mi się spodobało, paznokcie wyglądały ciekawie i mogłabym je nosić cały miesiąc gdyby nie odrost :)

Z pewnością kiedyś jeszcze wykorzystam te zdobienie, robi efekt szczególnie w macie :)


Na drugiej ręce dałam inne naklejki, żeby troszkę się odróżniały :)

Połączenie takiego neonowego koloru z zielenią naklejek i matem idealnie sprawdziło się w lecie

Mam nadzieję że i wam się spodobało

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram