wtorek, 18 sierpnia 2020

Makijaż z użyciem Turbo plusa Posejdon

Cześć wam,

Kolejny makijaż, makijaż w którym użyłam nowości od Glam-Shop a mianowicie jest to pigment Turbo plus

Posiadam jeden ocień Posejdon


Pigment charakteryzują się ogromną ilością drobinek na przezroczystej bazie - drobinki dają efekt przepięknej nasyconej zieleni opalizującej na niebiesko na powiekach

Szczerze to użyłam tego cienia tylko raz


Cień od Hani zestawiłam z paletą Soft Glam od Anastasia Beverly Hills

Nie ukrywam że jest to chyba moja ulubiona paleta i często po nią sięgam, maty są cudowne, trochę mniej korzystam z błysków



Cały makijaż utrzymany jest w neutralnych kolorach, jedyny wyjątek to Turbo Plus Posejdon

Jest to zupełnie coś innego niż turbo pigmenty

Turbo Plus jest jakby bardzo drobnym brokatem dlatego za bardzo nie polubiłam się z nim, znacznie bardziej odpowiadają mi Turbo Pigmenty i chyba przy nich zostanę :)



Ja oczywiście zachęcam was do wypróbowania dwóch możliwości, może wam sprawdzi się lepiej Turbo Pigment :)

Ogólnie ja bardzo lubię produkty z Glam-Shop i będę wam je polecać, wiadomo nie wszystko się u każdego sprawdzi ale warto próbować :)

Pozdrawiam i zapraszam na kolejny post :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram