wtorek, 4 sierpnia 2020

Najbardziej kolorowa paleta w mojej kolekcji Kobo Midnight Wonders

Witajcie kochani!

Dzisiaj będzie o najbardziej kolorowej palecie jaką posiadam w swojej kolekcji

Na początku nie sądziłam że ją kupię, ale po chwilowym zastanowieniu stwierdziłam że jedna taka paleta się przyda, żeby robić kolorowe akcenty w makijażu

Mowa o palecie Kobo Midnight Wonders


Paleta powstała przy współpracy genialnego wizażysty Daniela Sobieśniewskiego, którego chyba nie muszę przedstawiać :)


W palecie znajduje się 10 cieni o różnych wykończeniach takich jak maty, metaliki i ciebie z drobinkami

Ja wykonałam makijaż tylko tą paletą i chciałam żeby wyszedł dość kolorowy :)


Wiadomo, dla mnie raczej nie jest to makijaż użytkowy tylko był on zrobiony w celach przetestowania palety, oczywiście jeżeli wy lubicie taki make up na co dzień to nie ma problemu, ja wyrażam tylko swoje zdanie :)


Wykorzystałam większość cieni znajdujących się w palecie :)
Cienie są intensywne, dobrze napigmentowane i trzeba z nimi uważać :)


Brakuje mi tu jeszcze tylko jakiegoś błękitnego odcienia lub jasno zielonego, ale nie można mieć wszystkiego.
I tak uważam że warto mieć taką paletę, jeżeli nie jesteście makijażystką, wizażystką ale po prostu lubicie czasem zaszaleć :)


To w sumie było by na tyle w związku z paletą Kobo

Według mnie mogę wam ją polecić do zakupu, jeżeli nie potrzebujecie więcej kolorów to ta paleta zdecydowanie wam wystarczy :)

Pozdrawiam was gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram