środa, 23 stycznia 2013

Padło na nią :)

Hej kochane,

Jak wam mija nowy rok?
Ja miałam ostatnio bombową przygodę...
Mianowicie podczas mojej pracy ktoś zadzwonił i powiedział że w budynku jest "bomba"!

Cała akcja trwała jakieś 2,5 h. Staliśmy na dworze,w tym zimnie.Później poratowali nas autobusami...
To było straszne przeżycie,mam nadzieję że nic się takiego nie powtórzy.

Całe szczęście szybko złapali tą "dziwną" babę co zadzwoniła z fałszywym alarmem,dzięki temu cała akcja zakończyła się w ciągu tych niecałych 3 godzin.

Strach był,najważniejsze że to tylko głupi żart i nic się poważnego nikomu nie stało.


Kilka dni temu,no może z tydzień temu postanowiłam że przyda się nowa torebka.
Na początku podobały mi się dwie.Jedna z Mango,prosty czarny kuferek,a druga z H&M,czarny kuferek z ćwiekami,pewnie wiele z was wie o jaki chodzi :)
Po jakimś czasie zaczęłam się zastanawiać,że ta z H&M za dużo ćwieków,a to takie przytłaczające,a znowu ta z Mango za prosta.Poszukiwania ruszyły znów.Zaczęłam przeglądać strony internetowe,trochę mi to zajęło,ale znalazła się ta idealna dla mnie :)

Torebkę znalazłam na stronie etorba i dodatkowo dostałam rabat 10zł :)
Torebka wyniosła mnie 102zł razem z wysyłką.

Dodatkowo dostałam kolejne dwa kody rabatowy,każdy wart 10zł,zawsze to jakaś kwota ;)



W najbliższym czasie dodam realne zdjęcia :)

Tym czasem uciekam odpoczywać przed pracą :)

Pozdrawiam was ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram