poniedziałek, 18 lutego 2013

Gotowa na wiosnę!

Hej dziewczyny,

Jak wam minął weekend?
Ja niestety znów byłam w pracy.

Wczoraj rozmawiałam z kierownikiem i moja decyzja jest ostateczna,odchodzę.
Pracuję do 25 lutego.

Jak będziecie słyszeć o jakiejś pracy we wrocławiu dajcie znać! :D


Przed nami zbliżająca się wiosna.
A więc trzeba przygotować się na nowy sezon.

Niewielkie zakupy już poczyniłam i jestem gotowa,wiosno przybywaj! :)

Postawiłam na czarną ramoneskę :)





Sweterek z dłuższym tyłem





Miętowy sweterek z kokardką z tyłu





Oraz błękitne rurki,niestety zdjęcia nie oddają piękna koloru tak jak w sweterku wyżej






Na dzień dzisiejszy to na tyle :D
Mam jeszcze w planach dwie rzeczy,ale nie wiem czy wypalą :)

Czekam już na środę,mój wolny dzień żeby troszkę odsapnąć :)

Uciekam kochane coś porobić i szykować się do roboty...

Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram