czwartek, 7 lutego 2013

Mam aż z Barcelony :)

Cześć kochane,

Dzisiaj miałam okropny dzień w pracy ze względu na dzisiejsze święto - tłusty czwartek,ale nie będę się rozpisywać na temat tego dnia bo mam po prostu dość jak pewnie nie jedna z was :)

Pomówmy o bardziej przyjemnych rzeczach.

Oglądając ostatnio mój portfel,stwierdziłam że po dwóch latach przyda się wymiana na lepszy model.
Okazja trafiła się wręcz idealna,ponieważ trafiłam na wyprzedaż na stronie mango.
Jest duży,zapinany na zamek,ma dużo przegródek na karty i inne dokumenty.
Wczoraj go odebrałam,szedł do mnie prawie dwa tygodnie z tak daleka :)




Tak się prezentuje moje cudo.
Niestety nie jest czarny,ale taki ciemny grafit.

Dodatkowo wczoraj będąc na zakupach musiałam coś kupić dla mojego małego malucha który jest daleko,ale nie mogłam się powstrzymać! :)


Będzie pan mickey :)
Jeżeli w najbliższej przyszłości się nie wybiorę to będę zmuszona wysłać,ale to nic.

Zaszła u mnie wczoraj mała zmiana,odwiedziła mnie znajoma fryzjerka i ta dam,mam grzywkę! :D
Postaram się za jakieś kilka dni na spokojnie dodać zdjęcia :)

Teraz uciekam odpoczywać,bo wstałam dzisiaj o 4-30 i niestety to odczuwam.

Pozdrowionka :)

1 komentarz:

Instagram