środa, 6 marca 2013

I co z tego wyszło? :D

A z czego?

A  z połączenia lakierowego,o!

Nadszedł czas na wypróbowanie jednego z nowych lakierów w moich zbiorach,który dostałam od Panny Dominiki :)
Postanowiłam wybrać lakier Barry M,piękny kolorowy brokat który trochę kojarzy mi się z wiosną i piękną pogodą za oknem :)
Barry M połączyłam z mleczakiem od Orly :)
Bardzo go lubię,mam niby kilka odcieni takich mlecznych lakierów,ale ten najbardziej przypadł mi do gustu.Dwie warstwy nadają piękny odcień,jest moim ulubieńcem w takich odcieniach ;)







Świeżo i delikatnie.Póki co tak będę malować pazury,aż mi nie odrosną.

Czekam właśnie na dostawę mebli.Zamówiliśmy w poniedziałek komplet wypoczynkowy i meblościankę :)
Już się nie mogę doczekać,w końcu salon nabierze wyglądu,jeszcze tylko remont :D

Idę ogarnąć pokój i robić obiadek :)

4 komentarze:

  1. ciekawa opcja:) lubie glittery na kilku pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pięknie :) bardzo subtelny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a masz, znalazłam Cię w końcu :D skasowałam sobie maila i totalnie nie mogłam sobie przypomnieć adresu bloga :< cieszę się że Baryś się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne! cudne! ohhhhh *.*

    OdpowiedzUsuń

Instagram