niedziela, 24 marca 2013

Małe szaleństwo :)

Wczorajszy dzień był pełen wrażeń.
Na sam początek dnia postanowiliśmy udać się do dawno nieodwiedzanego SH. Ludzi było dużo,ale mimo to udało mi się wygrzebać dwie rzeczy,dla mnie interesujące.
Jedna z nich to bluzka bez rękawków w pięknym miodowym kolorze,marki atmosphere.

Kosztowała mnie tylko 4,50zł,więc nie miałam się nawet nad czym zastanawiać.




Nie mogłam złapać koloru,ale prezentuje się ładnie,jeszcze nie wyprana i nie wyprasowana ,zdjęcia na szybko :)

Druga rzecz to płaszczyk wiosenny z New Looka :) Stan idealny,tylko nie ma 3 guzików,ale to nie problem.
Ten zakup kosztował mnie tylko 20zł,nawet nie myśłałam czy warto czy nie! :D



To pierwsza część moich zakupów.
Kolejnym celem było Pepco. Kupiłam 6 czarnych,w miarę dużych kubków,cena jednego 4,99zł :)
Zdjęcie znalazłam w internecie,nie miałam czasu zrobić swoich,ale mam te same.


Zadowolenie po raz drugi,czyli dzień robił się coraz ciekawszy :)

Pozostały mi do kupna jeszcze kosmetyki,a w tym celu  postanowiłam udać się do DH Feniks.
Lubię tą drogerię bo są tam czasami rzeczy,gdzie nigdzie nie można znaleźć :) Postanowiłam wybrać sobie nowy krem do rąk




Kosztował 6,50zł - Farmona Słodki kokos i banan,obłędny zapach!
Znalazłam tam też peeling Tutti Frutti Melon i Arbuz.Ach,nie mogłam się powstrzymać i wpadł mi do koszyka :) Zapach ma taki orzeźwiający,jak na lato żeby się ochłodzić :)
Cena to 18,90zł za 300g




Lubię tam robić zakupy w sobotę ponieważ jest tam zawsze -10%,zawsze coś :)

Podążając dalej w miasto,trafiłam do Super Pharm,a tam czekała na mnie maska do włosów BioVax



Maska z kartą Life Style kosztowała 12,99zł.
Dodatkowo były dwa gratisy,serum wzmacniające i termocap czepek :)

Dawno nie miałam maski na włosach,same odżywki przeważały,ale muszę to zmienić.
Zobaczymy jak moje włosy będą się po niej "czuć" :) Zdam wam relacje :)

No kupiłam jeszcze nową piżamę ale to już zostawię dla siebie :D

Uciekam i życzę wam miłej niedzieli :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram