środa, 20 listopada 2013

Kto się zna niech pomoże :)

Witam was,

Chciałam wam bardzo podziękować za kilka słów pod ostatnim postem,dało mi to do myślenia i zostanę z wami! :) Dziękuję wam bardzo bardzo :)

Chciałabym was prosić o pomoc w wyborze koloru odcienia pewnego podkładu.
Proszę szczególnie te z was,które mają duże doświadczenie z kosmetykami MAC.

Ostatnio chyba zwariowałam na ich punkcie :D

Czasami wychodzę z założenia że warto mieć jeden ale za to porządny kosmetyk.
Zainwestowałam już w klasyczny czarny eyeliner,który znakomicie się spisuje!

Podkład który mnie interesuje to MAC Matchmaster SPF 15

Ale mam niestety problem z doborem odcienia. Teraz używam Revlon Colorstay do cery tłustej 180 Sand Beige

Czy któraś z was orientuje się czy któryś z dostępnych odcieni pasowałby kolorystycznie do Revlona?
Rzadko kiedy mam okazję być w okolicach salonu MAC,więc wolałabym wybrać się tam z jakąś konkretną wiedzą :)


Po obejrzeniu wielu zdjęć,wstępnie mam 3 typy : numer 2,3,4

I z całej trójki najgorzej będzie wybrać te jeden właściwy


A jak wy myślicie ? :)

5 komentarzy:

  1. ja bym stawiała na 3, ale ręki za ten wybór uciąć sobie nie dam ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym wybrała 2.0 max 3.0 gdyż osobiście posiadam Mac 1.0 a Colorstay zawsze kupowałam ten najjaśniejszy podajże Buff .... jak ci to pomoże to przesyłam ci linka do mojej starej recenzji jeszcze na pingerze podkładu mac-a : http://pat18s.pinger.pl/m/10773231 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, i jaki odcień wybrałaś? Mam ten sam problem :) jestem 180 z colorstay. I nie wiem jaki nr odcienia wybrać z MAC. Pomożesz? Małgorzata :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram