wtorek, 3 czerwca 2014

Dwa nowe kolorki

Kolejne zamówienie zrobione! :)

Lakiery hybrydowe marki SPN tak przypadły mi do gustu,że postanowiłam zamówić kolejne kolory,tym razem dwa :)

Szukałam jakiś w miarę letnich kolorków,chciałam jakąś neonową pomarańczkę i jakąś czerwień,ponieważ ten klasyk musi być i koniec :)
Tak więc wybrałam dwa numerki lakierów,dodatkowo dobrałam sobie mały krem do rąk którego wcześniej dostałam próbkę i mi się spodobał,a do torebki akurat się nadaje.

Niestety przyzwyczaiłam się już że na zamówienie muszę dość długo czekać,spokojnie tydzień,ale plus jest taki że mogę odebrać je osobiście,znaczy moja mama bo w niedzielę studio nie pracuje.



Pomarańcz daje po oczach,ale na lato to będzie idealny kolor!
Na paznokciach już jest bo długo czekać nie mogłam,ale o tym będzie oczywiście osobny post bo jakby inaczej mogło być! :)


Buteleczki są małe ale szklane,pędzelkami dobrze się operuje :)
Obawiam się tylko że pomarańczowy szybko zejdzie :P


Co do kremu,może być do rąk jak i za równo do ciała,ale taki maluch akurat mieści się w każdej torebce :)
Zapach przypomina lub jest inspirowany perfumami Miss Dior dla ciekawych ;)


Było dość dużo zapachów,ale ja wcześniej dostałam próbkę i spodobał mi się ten zapach więc postanowiłam go wybrać i nie żałuję!

Zachęcam was do zakupów w SPN Nails,jestem z nich bardzo zadowolona :)

Pozdrawiam was :)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne kolorki. Fajnie, że hybrydy się u Ciebie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram