piątek, 13 czerwca 2014

Nowości SH :)

Niestety u mnie w mieście sh są dość drogie według mnie,zdecydowanie wolę te z mojego dawnego miasta Wrocławia,mam jeden ulubiony gdzie zazwyczaj coś wygrzebię :)

Rzadko tam bywam,ponieważ we Wrocławiu zazwyczaj jestem w niedzielę,ale czasem wpadam już w sobotę rano i wtedy udaję się na łowy! Co prawda wtedy jest dość dużo ludzi,ale nie przeszkadza mi to szczególnie.

Nigdzie się nie spieszyłam,więc mogłam na spokojnie przeglądać wieszaki z rzeczami.
O dziwo sporo rzeczy wpadło mi w oko,ale zawsze jak to jest przymierzalnia weryfikuje plany zakupowe :)

Tak więc na sam koniec zostałam z 3 rzeczami! :)

Krótkie spodenki jasne,takich szukałam :) 12 zł


Spodenki do spania w kratkę 1,80 zł idealne na lato 


Czarne leginsy z zamkami przy nogawkach 5 zł


Z góry was przepraszam za jakość zdjęć,jakoś ostatnio mi one chyba nie wychodzą :)
Od dłuższego czasu próbuję znaleźć jakieś koszulki,topy ale niestety w sh nic nie wpada w moje rączki :)

I tak jestem zadowolona z zakupów,ponieważ za małą kwotę można znaleźć czasem niesamowite perełki.Nie wiem czemu jak byłam młodsza broniłam się przed chodzeniem w takie miejsca,przecież to głupota!

Największe gwiazdy ubierają się w SH,bo można znaleźć tam niesamowite i niepowtarzalne rzeczy których nie ma nikt :)

Także jak macie jakie obiekcje to nie zwlekajcie dłużej i pędźcie na zakupy! :)

A teraz ja uciekam szykować się na Karpacz! :)

Miłego weekendu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram