piątek, 22 sierpnia 2014

Nowości w woskach :)

Witajcie :)

Jak wiadomo woski Yankee Candle mają wiele zwolenników dzięki swoim cudnym zapachom.
Wiele z zapachów jednak nie pojawia się na polskim rynku,przy czym bardzo ubolewam.

Przez jakiś czas nie kupowałam żadnych wosków,jakoś tak nie miałam potrzeby,nie pasowały mi zapachy ...
Postanowiłam więc powiększyć troszkę swoją kolekcję :)
Udałam się do Mydlarni Wrocławskiej,ale tam spodobał mi się tylko jeden zapach,więc wyszłam z pustymi rękami.

Pewnego dnia przeglądając wizaż.pl trafiłam tam na wątek wymiankowy i masę różnych wosków :)

Dogadałam się z dwoma dziewczynami i dzięki temu trafiły do mnie bardzo różne zapachy które chciałabym wam zaprezentować :)

Udało mi się tak,że jedna z dziewczyn jest z tego samego miasta więc woski odebrałam osobiście :)


* Blueberry Scone
* Island Spa
* Beach Wood
* Hazelnut's Coffee
* Norht Pole

Wszystkie pachną cudnie,na pierwszy ogień poszedł Blueberry Scone i jestem zachwycona! :)
Dodatkowo jako gratis dostałam North Pole,ponieważ kupiłam woski,takie niespodzianki są naprawdę miłe! :)

Druga że tak powiem transakcja dotarła do mnie dzisiaj i również dostałam mały gratisik :)
Bardzo lubię takie niespodzianki!! :))))))

Przybyło mi :


* Ocean Star
* Buttercream
* Milk&Cookies

Niby takie małe nic,a pachnie strasznie intensywnie i cieszy jak nic! :)
Przyjdzie kolej na zapalenie każdego,może po kilku zapachach opiszę wam moje wrażenia :)

Póki co napawam się zapachem jednego z nich i jest mi z tym dobrze :)

A wy macie jakieś swoje ulubione zapachy?
Może polecacie coś konkretnego? :)

Jestem otwarta na wszystko ;)

1 komentarz:

Instagram