poniedziałek, 15 września 2014

Małe zakupowe szaleństwo,nie tylko wyprzedaże :)

Kochane!

Ten post miał powstać już dawno,ale jak zwykle tak mi schodzi no i jest kiedy jest.
Jak to się mówi,lepiej późno niż wcale :)

Obecnie mój czas pochłania remont sypialni,który trwa już od tygodnia i pewnie potrwa jeszcze tydzień,ponieważ robimy wszystko od podstaw,więc roboty nie mało :)
Dodatkowo postanowiliśmy zmienić meble oraz łóżko,a jeden z mebli zaprezentuję wam za chwilkę:)

Jeżeli macie ochotę zobaczyć,co mi przybyło w ostatnim czasie to zapraszam was na dalszą część.

Pierwsze chciałam wam zaprezentować obuwie,skusiłam się na Nike Air Max 90
Kiedyś miałam ten model ale krótko,nie nacieszyłam się nim,więc teraz nadrabiam,a kolor który wybrałam jest ciekawym połączeniem



A tak w zestawieniu z ciuchami


Te z was które śledzą mnie na instagramie,są na bieżąco ze wszystkim :)

Na wyprzedaży trafił mi się top tuba kolor czarny w C&A za śmieszne pieniądze 4,90 zł


Na lato zawsze się przyda :)

Kolejna rzecz,lakier hybrydowy którego szukałam długo,miał być moim ideałem.Ideałem w 100 % nie jest,ale myślę że się z nim polubię :)
W sumie to moja pierwsza hybryda tej firmy,ma fajną gęstość,tylko są troszkę drogie jak dla mnie

Mistero Milano Beige Chiaro Jasny Beż
cena 49,99 zł




Paczuszka bardzo ładnie i starannie zapakowana,bardzo mnie to ucieszyło że lakier był bezpieczny i dobrze zapakowany
A czy wy znacie tą firmę?
Jakie macie wrażenia?

A teraz mebelek

Podczas wizyty w Ikea,trafiła nam się okazyjnie szafa,szkoda było jej nie kupić :)


Szafa kosztowała niecałe 200 zł i jest w miarę pojemna
Wystrój pokoju będzie na biało,przynajmniej wszystkie meble :)

I to by było na tyle moich zakupowych szaleństw :)


Pewnie w najbliższym czasie znów się coś pojawi,zaglądajcie tutaj! :)


Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. napewno interesujacy lakier,pozdrawiam i zapraszam do mnie
    annatygryss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram