piątek, 26 września 2014

Kosmetyki MakeUp Revolution

Wiele z was pewnie o tych kosmetykach już słyszało
ja dowiedziałam się o nich całkiem niedawno

Przeglądając ich ofertę,parę rzeczy wpadło mi w oko,ale o tym za chwilę.

Kosmetyki te są pochodzenia angielskiego,ale w Polsce zrobiły niezły szał.
Jest tyle samo zwolenników co przeciwników,ale tak zawsze jest :)

Firma wyszła z założeniem żeby wypuścić na rynek tańszy zamiennik drogich,markowych kosmetyków
ale nie gorszej jakości.

Niestety do tej pory nie miałam okazji do wypróbowania kosmetyków tej marki
czego bardzo żałuję.

Przeglądając ich stronę w sieci wpadło mi w oko kilka ciekawych kąsków :)

Zobaczcie na co mam ochotę z tej oto marki! :)


1.Farbka do brwi Tint cena 1,99 £


2.Róż i rozświetlacz w jednym 4,99  £


3.Paletka Chocolate 7,99  £


4.Paletka Iconic 1 lub 3 - 4,00  £





 Oto cała moja wish lista tej marki :)

A wy macie już jakieś doświadczenia z tą firmą?

Polecacie jakieś konkretne produkty?

Czekam na wasze odpowiedzi :)

1 komentarz:

Instagram