czwartek, 30 kwietnia 2015

Mix różności na hybrydach :)

Hej kochane,

Moje paznokcie były ostatnio w dość złym stanie i w sumie nie wiem czym to było spowodowane.
Był osłabione,łamliwe i powiększył mi się wolny brzeg ...

Zastosowałam na 2 tygodnie odżywkę Herome,aby je odżywić i wzmocnić,dodatkowo stosowałam olejek z drzewa herbacianego dość intensywnie.

Po kuracji odżywką postanowiłam nałożyć znów hybrydę,dodatkowo dostałam nową lampę więc musiałam ją wypróbować a pod hybrydą paznokcie nigdy mi się nie łamały,więc dodatkowa ochrona jakby nie patrzeć :)

Do zwykłej hybrydy dodałam piękne perełki od Born Pretty Store,które są w różnych rozmiarach i można wyczarować z nich cuda! Oraz stempelki,ale odbijanie jakoś mi za dobrze nie idzie :(



















Fakt że miałam dostać inną płytkę niż mam to i tak cieszę się że ją dostałam :) Jeden wzór szczególnie mi się spodobał,ten taki najbardziej z prawej :)

Muszę się skusić jeszcze na lakiery do stemplowania z Born Pretty Store, może wtedy wzory będą mi się lepiej odbijać.



Tutaj dodatkowe zdjęcie z nową lampą
Lampa ledowa to cudo,mani robi się połowę krócej,lampa się nie nagrzewa - same plusy!


Nie zwracajcie proszę uwagi na moje suche skórki i ręce,mam ostatnio strasznie wysuszone :/
Muszę chyba kupić bawełniane rękawiczki i stosować jakiś olejek nawilżający na noc



Lakier hybrydowy jakiego tutaj użyłam to Mistero Milano Beige Chiaro,miałam ochotę na coś delikatnego.Dodatkowo dodałam pyłek z Indigo który daje efekt syrenki,zrobił się ostatnio bardzo popularny :) Niestety efekt strasznie ciężko uchwycić na zdjęciu,ale mieni się na złoto a w cieniu na seledyn :)



















Tutaj w cieniu z lampą można zauważyć już zupełnie inny kolor pyłku,taki bardziej fioletowy,ale efekt daje naprawdę cudny! :)

Z pewnością wykorzystam go jeszcze nie raz :)

Produkty które użyłam znajdziecie tutaj:

http://www.bornprettystore.com/sizes-nail-baby-pearl-rhinestone-decoration-wheel-p-287.html

http://www.bornprettystore.com/mixed-patterns-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-bp21-p-17266.html

Są to produkty z Born Pretty Store na które macie dodatkowo -10 % z moim kodem rabatowym :)

Pyłek z Indigo znajdziecie na ich stronie :)

Jak wam się podoba?

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. ja właśnie ostatnio zastanawiałam się jak hybrydy będą reagować na stemplowanie, cyrkonie, farbki.. :)
    Na suche skórki polecam zwykłą pomadkę do ust i smarowanie ich na noc i przed wyjściem z domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy pod tym względem są wytrzymałe i przyjmą chyba wszystko :)
      Super,dziękuję i skorzystam pewnie z rad! :)

      Usuń

Instagram