środa, 17 maja 2017

Magnetyczna paletka do cieni z GlowMagnetic

Witam serdecznie,

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić coś co w sumie kupiłam bardzo spontanicznie,ale było mi potrzebne :)

Dzięki wygranej w rozdaniu które organizowała Hania z glam-shopu starłam się szczęśliwą posiadaczką 25 cieni i 4 rozświetlaczy :) I wtedy pomyślałam,gdzie ja to pomieszczę?!

Rozglądałam się po internecie,patrzyłam co jest,szukałam...
Aż w końcu trafiłam na GlowMagnetic i na nią postawiłam.

Do wyboru było bardzo dużo wzorów,aż nie wiedziałam na jaki się zdecydować.
W oko wpadł mi kolor miedziane złoto i takie właśnie wybrałam.

Moja paleta była robiona na zamówiony konkretny wymiar,żeby wszystko mi pomieściła :)

Standardowa duża paleta kosztuje 49 zł,zaś robiona na konkretny wymiar 59 zł


Tak wygląda moja duża paleta :D

Kolor jest cudowny,wykonanie bardzo dobre,nie mam zastrzeżeń :)

Tak prezentuje się po otwarciu


Weszło wszystko idealnie :)

Wszystko łącznie z zawartością wygląda tak


Będzie również osobny post na temat tych produktów,będą swatche wszystkich kolorów :)

Jeżeli jesteście ciekawe tych paletek zapraszam was na FB GlowMagnetic z pewnością znajdziecie coś co będzie wam odpowiadać :)

Dajcie znać,jak wam się podoba taka paleta ;)

pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Super. Gratuluje wygranej i zdobycia tylu cudowności. Paleta bardzo ciekawa. Bardzo Ładny kolor i jak widzę wszystko się super pomieściło. Czekam na swatche :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana,swatche będą już niedługo :)

      Usuń
  2. Serio jakoś palety bardzo dobra? :/ na zdjęciach klejenia złotego papieru wyglądają na byle jakie i odstające.

    OdpowiedzUsuń

Instagram