piątek, 26 maja 2017

Wygrana w rozdaniu u Hani,czyli paczka od Glam-Shopu :)

Witajcie kochane!

Chyba wszystkim dobrze znana jest Hania,z kanału digitalgirlworld13 która założyła swój sklep glam-shop

Hanię oglądam już od dość dawna na yt,z biegiem czasu powstał sklep z jej produktami i na yt zaczęły pojawiać się filmiki ukazujące nowości w sklepie :)
Równocześnie pojawiały się również rozdania.

Przyznam,że za każdym razem brałam w nich udział,z cichą nadzieją że może się uda.
No i któregoś pięknego dnia nadszedł ten dzień :)

Moja wygrana dotyczyła 4 edycji cieni oraz rozświetlaczy :)

Przesyłka przyszła do mnie kurierem DPD


Była bardzo dobrze zapakowana,wszystko w folii bąbelkowej :)


Aż serce szybciej biło,gdy patrzyło się na tę zawartość,ale może do rzeczy.Pokażę wam jaką ta paczka ma zawartość :)


Tadam :D
Same piękności i cukiereczki do testowania

Aż człowiek musiał się powstrzymać żeby od razu palucha nie włożyć :D

Cała kolekcja w palecie magnetycznej prezentują się tak


Postanowiłam więc zrobić swatche wszystkich tych pięknych produktów :)

Na sam początek rozświetlacze



Od lewej:

*Czekoladowe diamenty
*Złota brzoskwinia
*Cyrkonie
*Mrożone truskawki

Teraz czas na cienie,prezentowane będą po 5 sztuk



*miękki tynk
*budyniowy
*mulat
*przydymiony brąz
*miodowy



*suszony wrzos
*mokry beton
*cukierek
*alarm!!!
*flamingo



*muszelka
*pudrowa walentynka
*krem maślany
*pozłacany
*opalony



*ej rudy!
*elegancki cement
*antykwariat
*mandaryna
*surowa oliwka



*wiśniówka
*jeansowy
*czekoladowa róża
*amarantus
*szatyn


Wszystkie pokazane tutaj cienie,nie są nałożone na żadną bazę,tylko na czystą gołą rękę więc można zobaczyć jak są napigmentowane :)

Jest to jedno pociągnięcie palca z kolorem :)

Jak dla mnie pigmentacja to cudo!!

Używałam ich dopiero dwa razy i ciężko mi coś o nich powiedzieć,ale praca z nimi zapowiada się dobrze i z takimi kolorami można wyczarować cuda!

A czy wy macie ulubione kosmetyki z Glam Shop?

Może coś polecicie?

Pozdrawiam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram