niedziela, 11 listopada 2018

Manicure przy użyciu nowego lakieru hybrydowego czyli Born Pretty Store w akcji

Witajcie!

Dzisiaj taki szybki post o paznokciach :)

Chciałabym wam pokazać moje ostatnie paznokcie które wykonałam przed Halloween :)

W swoich zbiorach akurat znalazłam jakieś naklejki wodne w tym motywie więc postanowiłam ich użyć :)

W ostatniej paczce od Born Pretty Store znalazłam iście jesienny odcień lakieru, więc postanowiłam połączyć ze sobą te dwie rzeczy i zobaczcie co mi wyszło :)

Najpierw przedstawię wam lakiery, który możecie znaleźć tutaj:

https://www.bornprettystore.com/born-pretty-grey-series-pure-color-nail-polish-soak-lacquer-varnish-p-42875.html 3,59$

Kolor który posiadam to BP-G12 Cold Fiction

Pojemność lakieru to 6 ml


Są to nowe buteleczki, które wyglądają pięknie
Biała buteleczka ze złotą zakrętką


Zdobienie wydaje mi się że wyszło ładnie :)
Nawet to połączeni bieli z ciemną szarością, grafitem, sama nie wiem jak opisać ten kolor ale jest wyjątkowy :) Ma w sobie jakby nutę fioletu


W dodatku naklejki wodne dodają swojego uroku :)
Wybrałam wór pająka, pajęczyny oraz kociej łapki

Wydaje mi się że wszystko ładnie się zgrywa :)

Pamiętajcie o kodzie rabatowym na zakupy ze strony Born Pretty Store

UXG10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram