niedziela, 25 listopada 2018

Nude hybryda od Born Pretty Store czyżby idealny odcień?

Witajcie kochane!

Pokazywałam wam ostatnio jaką dostałam przesyłkę od Born Pretty Store
Znajdowały się tam m.in. lakiery hybrydowe. Postanowiłam wykorzystać jeden z nich do nowego manicure :)

Jeden z kolorów które wybrałam to typowy kolor nude, akurat brakowało mi takiego klasyka, dlatego się na niego zdecydowałam. Warto mieć taki uniwersalny kolor :)

Lakier hybrydowy ma piękny design w dodatku ma pojemność 6ml, której ja nawet nigdy nie umiem zużyć :)

Hybrydę możecie znaleźć tutaj:

https://www.bornprettystore.com/born-pretty-cafe-series-pure-color-nail-caramel-coffee-soak-nail-polish-p-42873.html 3,59$

Mój kolor to BP-C01 Flat White



Dodatkowo możecie zobaczyć czego użyłam tym razem w swoim manicure

Początkowo paznokcie przedłużyłam flexy gel, czyli nowością u mnie która super się u mnie sprawdza, tylko ściąganie żelu jest dla mnie trochę problematyczne :)

Kolory które wybrałam to właśnie lakier z Born Pretty Store oraz Semilac 144 Diamond Bling



W zasadzie nie miałam konkretnego pomysłu na swoje paznokcie, więc chwilę myśląc postanowiłam że lakier Semilac 144 będzie tylko dodatkiem do klasycznego odcienia nude



I powiem wam szczerze, że mega podoba mi się ten efekt!
Lakier ma bardzo naturalny kolor, o coś takiego właśnie mi chodziło!

Czasem mam ochotę na jeden kolor na paznokciach i czuję że będzie to wtedy ten :)



Niby proste, zwykłe paznokcie ale coś w sobie mają że przyciągają mój wzrok i lubię na nie patrzeć :)
Czasem prostota jest najlepsza a nie kombinowanie cudów :)

Ogólnie jestem mega zadowolona :)

A wam jak podobają się takie zwyklaki?

Pamiętajcie o kodzie rabatowym na BORN PRETTY STORE

UXG10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram