wtorek, 12 marca 2019

Happy Valentine's Day czyli moje paznokcie na walentynki :)

Witajcie kochane,

Dzisiaj chciałam wam pokazać na jakie walentynkowe paznokcie zdecydowałam się w tym roku :)

Nie chciałam typowo czerwonych paznokci, w sumie rzadko kiedy noszę czerwony manicure, częściej decyduje się na czerwień na stopach.

A więc przeglądając szufladę z moimi lakierami, wybrałam lakier w delikatnym odcieniu różu i miałam ochotę na matowy manicure :)

Kolor który wybrałam to Neonail First Love
Do tego naklejki wodne serca
pyłek opalizujący
oraz top który zmatowiłam



Miał być matowy top, ale w paczce dostałam zwykły top więc zmatowiłam zwykły i było ok :)

Jeżeli chodzi o top coat hybrydowy to znajdziecie go tutaj:

https://www.bornprettystore.com/born-pretty-base-coat-coat-matte-peel-fast-coat-blossom-quick-building-p-44427.html 3,59$

Pojemność to 6 ml
Jest gęsty przez co nie rozlewa się tak na skórki



A paznokcie w całej okazałości prezentują się tak



Tak jak wspominałam już wcześniej, miałam ochotę na matowe paznokcie więc poradziłam sobie bloczkiem polerskim

Nałożyłam grubszą warstwę top coatu i na końcowym etapie lekko spolerowałam wierzchnią warstwę i powstał mat :)



Paznokcie trzymały się bez problemu 2 tygodnie, z matem również nic się nie stało
Po tym czasie niestety odrost był już duży i zmieniłam swój manicure


Jestem zadowolona że w tym roku postawiłam na inny kolor walentynkowego manicure :)

Wiem że niektórzy nie przywiązują do tego wagi, ale miło mieć na paznokciach jakiś miły akcent nie tylko w tym dniu :)

Przypominam wam o kodzie zniżkowym który dla was mam na zakupy w sklepie Born Pretty Store

UXG10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram