czwartek, 7 marca 2019

Szybki przegląd kilku nowości

Witajcie kochane!

Dzisiaj szybki post z kilkoma nowościami które się u mnie ostatnio pojawiły.
Nie jest tego dużo,ale zawsze coś co mogę wam pokazać :)

Pierwsza nowość pochodzi z Wibo,przyznam wam szczerze że te tańsze marki ostatnio mnie zaskakują :)
Ale do rzeczy,produkt to Wibo Unicorn Tears :)



Używałam go już kilka razy,podkłady dobrze się do niego przyklejają i może trochę przedłuża trwałość makijażu,ogólnie jestem zadowolona :)

Kolejny produkt to również kosmetyk i również z tej niższej półki cenowej :)
Z eveline raczej nie miałam wielu produktów,może 2-3 kiedyś się u mnie przewinęły,ale po tak dobrych opiniach skusiłam się na podkład Eveline Liquid Control HD


Kolejny kosmetyk który się u mnie zjawił,to utrwalacz do makijażu z marki Urban Decay,również z poleceń,same dobre opinie Urban Decay All Nighter


Ma być idealny na upały,kilka razy go użyłam ale co do opinii to się jeszcze wstrzymam :)

Ostatni kosmetyk to paleta. Paleta cieni z Makeup Revolution by Maxineczka,paleta która budzi wiele kontrowersji. Są opinie negatywne i pozytywne,oczywiście nie każdemu się dogodzi :)
Swoją zamówiłam na mintishop,trochę się rozczarowałam,bo paleta wyglądała jakby nią szurali po ziemi i nic w zamian nie zaproponowali ...


Ostatnie dwie rzeczy to koszulka oraz torebka.
Koszulka pochodzi z New Look i kosztowała chyba 39 zł
Torebka jest z Zara i kosztowała mnie chyba 80 zł


Z torebką też były przeboje bo okazało się że kupiłam uszkodzoną i musiałam ją wymienić,na szczęście nie było z tym problemu.

I to całe moje zakupy :)

Mam nadzieję że wam się podobało :)

Pozdrawiam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram