piątek, 31 stycznia 2020

Mały spacer po parku szczytnickim

Cześć wam!

Na dzisiaj przygotowałam dla was luźniejszy post o tematyce bardziej typu life style

Chciałam wam pokazać przy okazji jaką wybrałam stylizację, więc zapraszam wam do dalszej części postu :)

W jeden z weekendów wybraliśmy się na dłuższy spacer do Parku Szczytnickiego

Często się tam nie zapuszczamy,ponieważ jak jesteśmy już we Wrocławiu to zazwyczaj załatwiamy co potrzebujemy i kierunek dom :)


Bardzo lubię ten park ponieważ jest duży, jest dużo ciekawych miejsc i trochę spokoju :)

Ogród Japoński był akurat wtedy zamknięty


Niestety był to dość wietrzny dzień, ale ładnie świeciło słońce więc fajnie spędziliśmy ten dzień
Można było posiedzieć na ławce zaraz obok Hali Stulecia

Było bardzo przyjemnie :)



Zdecydowałam się na dość luźną i wygodną stylizację

Na sobie mam

* Buty Adidas Superstar
*jeans F&F
*Tshirt Zara Daisy Disney
*Kurka ramoneska Lc Waikiki
*okulary no name
*torebka Moschino

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram