piątek, 24 stycznia 2020

Szybki makijaż w pomarańczach z brokatową kreską

Hej wam :)

Dzisiaj na szybko

Szybki i krótki post, wykopałam jakieś starsze zdjęcie mojego makijażu

Był on w odcieniach pomarańczu z dodatkiem brokatowej kreski,ale na górze powieki :)

Wydaje mi się że użyłam w tym makijażu palety Nabla Poison Garden


Może nie jest to mistrzostwo świata, ale dalej próbuje i kombinuje w makijażu :)

Dodałam jeszcze zwykłą czarną kreskę


Kreska na górnej powiece ma odcień lekko miedziany, jest to cień zmieszany z duraline i tyle :)

Nie mam wiele eyelinerów szczególnie brokatowych lub kolorowych, ale takie rozwiązanie jest idealne,bo możemy stworzyć swój własny odcień :)

I tak oto cały mój prosty makijaż

Podoba wam się?

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram