wtorek, 27 października 2020

Neonowe paznokcie z dodatkiem marmurkowej folii transferowej

 Witam was,

W ostatnim czasie króluje u mnie folia transferowa

Odkąd lepiej mi się z nią współpracuje, coraz częściej i chętniej jej używam

Ja swoją folię mam za sklepu BORN PRETTY STORE


W manicure wykorzystałam folie którą możecie znaleźć tutaj:

https://www.bornprettystore.com/foil-nails-marble-series-pink-blue-bright-marble-nail-transfer-foil-nail-stickers-p-48966.html 1,59$

Ja wybrałam numer jeden, w pięknym różowym odcieniu z dodatkiem złota

Folie postanowiłam zestawić z neonowym lakierem hybrydowym

Dodatkowo wszystkie paznokcie, oprócz tych z folią pokryłam matowym top coatem

Dodatkowo, na paznokcie na które nałożyłam folie transferową, postanowiłam dodać jeszcze mały złoty akcent aby bardziej go wydobyć

Jako złoto, użyłam lakieru brokatowego niestety jakiejś firmy no name, ale takie lakiery możecie znaleźć wszędzie :)

Wszystko bardzo ładnie się odcisnęło, ale to pisałam wam już w innym poście że używam kleju który pomaga lepiej się przykleić folii :)


Dodatkowo pamiętajcie że na zakupy w BORN PRETTY STORE macie kupon -10% 

UXG10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram