niedziela, 4 października 2020

Paznokcie z motywem snake skin!

 Hejka!

Czas na manicure

Na kolejny post o paznokciach

Ale u mnie jak nie makijaż to paznokcie, sorry ale te dwie tematyki są moje ulubione w nich się obracam i tyle :)

Dzisiaj chciałam wam pokazać zwierzęce wzory

Zwierzęce printy są modne cały czas, systematycznie wracają do łask :)



Do takiego zdobienia wykorzystałam folie transferowe w zwierzęce wzory

kolorów miałam bardzo dużo do wyboru, ale ta żółta skóra idealnie komponuje się z czarnymi paznokciami

Zestaw zwierzęcych folii znajdziecie na BORN PRETTY STORE

https://www.bornprettystore.com/sheets-nail-foils-serpentine-nail-transfer-sticker-slide-nail-decal-nails-accessories-p-49740.html 1,99$


Idealnie do takiej folii mieć klej który lepiej odbije nam folie na paznokciu

Klej również znajdziecie na BORN PRETTY STORE

https://www.bornprettystore.com/born-pretty-transfer-printing-nail-foil-glue-nail-soak-polish-p-46080.html 5,99$


Z tym klejem odbijanie jest zdecydowanie łatwiejsze, kiedyś miałam duży problem żeby folia odbiła mi się na paznokciach, a teraz przy dobrym dociśnięciu wszystko ładnie przylega :)



Tak efekt końcowy prezentuje się z bliska :)

Jestem zadowolona że w końcu udało mi się ogarnąć temat folii na paznokciach :)

A wy nie miałyście problemów z jej aplikacją? 

pozdrawiam gorąco :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram