sobota, 29 czerwca 2013

Na słodko :)

Cześć kochane,

Jak mija wam czas?
W sumie to już bardziej czas wakacyjny,ci którzy kończą szkołę mają teraz dużo wolnego.Ja przez brak pracy też mam długie wakacje,chociaż nie czuję się z tym najlepiej ...

Właśnie,co do wakacji macie jakieś plany już? Ja się wam przyznam że my nie mamy w ogóle żadnych planów,nie wiem co będziemy robić,czy w ogóle gdzieś się udamy.
Trochę dobija mnie ta perspektywa,bo chciałabym pojechać gdzieś chociaż na tydzień,nad polskie morze najchętniej :)

Ale nie o tym dziś.Zainspirowałam się pięknym słońcem za oknem,roztopionymi lodami truskawkowymi na patyku i latem :) A inspirowałam się do pomalowania paznokci.






A oto lakiery których użyłam:


Lakier z Flormar pokazywałam wam tylko w butelce,ale urzekł mnie po pierwszym użyciu!Fakt,lakier nie jest prosty w obsłudze...
Ja starałam się kłaść grubsze warstwy,żeby lakier nabrał jakiegoś kolorku :)
Na paznokciach mam 3 grubsze warstwy i jak dla mnie lakier jest cudowny wręcz!
Lekki róż transparentny ale nie do końca.

Mój mani wzbogaciłam na palcu serdecznym lakierem z golden rose oraz my secret, którego prawie nie widać :)

Dodatkowo dotarła do mnie wczoraj torebka,która wpadła mi w oko na ulicy a dokładniej miała ją na sobie pewna kobieta,zdążyłam zobaczyć jaka firma i dorwałam ją :)
Mała,pojemna,z ćwiekami i na zameczek :)

Marka Mohito



Moja czarna ze Stradivariusa ma chyba 3-4 lata i zupełnie mi się znudziła!
A ta jest idealna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram