czwartek, 20 czerwca 2013

Uf,jak gorąco!

Upałów ciąg dalszy,ja już nie mogę nie narzekać.
Z godziny na godzinę rozpływam się coraz bardziej i mam dość. Te temperatury nie są zdecydowanie dla mnie.

Wczoraj było nam już tak gorąco,że ruszyliśmy w rejs po sklepach po wiatrak. Muszę wam powiedzieć,że z temperaturą w górę poszły również ceny i to dużo.W 3 sklepie udało nam się znaleźć coś za w miarę dobrą cenę i wyszliśmy szczęśliwi z wiatrakiem :D


Ja dodatkowo postanowiłam zahaczyć o drogerię i upolować coś czego jeszcze nie próbowałam.


Woda termalna.
Przyznam bez bicia że co roku przymierzałam się do zakupu,no ale jakoś tak wychodziło,że z drogerii wychodziłam bez niej :D
Ciekawa jestem jej działania,jak się spisze w upały.
Kupiłam ją w Super-Pharm,cena widoczna 19,99 zł

Dodatkowo mieliśmy okazję stworzyć swoją własną puchę!  :D


Kurcze niby nic,ale zawsze coś i jak cieszy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram