sobota, 31 sierpnia 2013

Znowu ?!

Przyznam bez bicia,że w tym miesiącu trochę mi tego przybyło :)

Mowa o lakierach do paznokci.Nie wiem jak to się stało,ale w sierpniu przybyło mi ich chyba z 10 :D
Mój koszyczek powoli będzie musiał iść w odstawkę,bo lakierów w nim jest na styk.

Pod wpływem bloga Tamit24,postanowiłam zapolować na cudowny wręcz lakier.Ja chyba uzależniłam się od jej bloga,nie powinnam tam wchodzić :D Jeszcze nie pokazała nim,co by mi się nie spodobało ...
Serdecznie zapraszam was do obejrzenia i śledzenia jej bloga,warto! :)

Tym lakierem jest lakier ze sklepu odzieżowego H&M

Lakier H&M Glitter Blue,jest piękną głęboką morską taflą jakby się tak przyjrzeć.
Buteleczka jest ogromna,ma 15 ml

Cena lakieru to 14,99 zł
Nie jest jakaś kosmiczna,potrafię wydać więcej :)





Kolejne które trafiły do mojej kolekcji to szczęśliwa trójca
Przygarnęłam lakiery do zdobień Golden Rose
Czarny,biały i czerwony

Cena za jeden to 5,90 zł



Mają fajny długi,cieniutki pędzelek,podejrzewam że dobrze będzie się nimi malować
Jak się nauczę haha :D

Pogoda  troszkę się popsuła,chmury niczym deszczowe ale miejmy nadzieję że deszcz nie spadnie ;)

A dzisiaj nasze małe święto, Dzień Blogera :)

Kochane,życzę wam wytrwałości i sobie również tego życzę bo to chyba najważniejsze,
wielu czytelników wiernych oczywiście  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram