piątek, 31 października 2014

Druga przesyłka od BPS

Hej kochane,

Pogoda już niestety taka jaka jest,nic się przez to nie chce,brrr! :)

No ale taka kolej rzeczy,w pogodzie również i nic na to człowiek nie poradzi :)

Niedawno znów odezwała się do mnie Allison z BPS w sprawie wysłania kolejnej paczuszki i w celu wybrania sobie 3 rzeczy.
Oczywiście niezmiernie się ucieszyłam że o mnie pamiętają,więc wybrałam co tam mi się podobało i oczekiwałam na przesyłkę.
Wyszło jakoś 4 tygodnie,ale to standard.

Teraz przejdźmy co tam znalazłam w środku! :)


Pierwsza z rzeczy to naklejki wodne idealne na jesień,czyli kolorowe liście
ja się zakochałam w naklejkach wodnych
uwielbiam zdobienia z nimi :)



Następna rzecz która do mnie trafiła to
złote malutkie cyrkonie
boskie są!!!


Jeszcze nie mam na nie pomysłu,ale to pewnie moment,chwila i coś
się wymyśli :)


Trzecia a za razem ostatnia rzecz to blaszka do stempelków z motywem pepitki!
Długo takiej szukałam,aż w sumie sama wpadła mi w ręce :)


Są trzy różne rodzaje pepitki,więc każdy znajdzie coś dla siebie! :)


Pamiętajcie!!

Z kodem rabatowym który dla was mam,
macie swoje zakupy tańsze o 10 % ! :)


I to by było na tyle
co dostałam od BPS

Niedługo pojawią się nowe zdobienia z tym co otrzymałam.

Pozdrawiam was gorąco!! :)

2 komentarze:

  1. płytka z pepitką <3 marzy mi się ona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem jak się sprawdzi płytka, czekam na zdobienia i recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń

Instagram