wtorek, 14 października 2014

Idealne na jesień

Hej!

Dzisiaj chciałabym wam pokazać moje dwie propozycje
jesiennych swetrów :)

Przyznam szczerze że jakość nie specjalnie szukałam czegoś nowego do szafy
ale przy okazji bycia w SH
zawsze do koszyka coś wpadnie :)

Tym razem
udało mi się upolować  coś z New Look'a :)

Szczerze to tego dnia zupełnie nic nie wpadło mi oko
przeglądałam już ostatnie wieszaki i nagle w moje łapki wpadł sweterek
 o modnym kolorze tego sezonu

złoto!


Cena była naprawdę śmieszna, 12 zł
A stan idealny
brak jakichkolwiek śladów użytkowania :)

Ma śliczne zamki po obu stronach


Cały sweterek zachowany jest w stylistyce oversize

przyjemny materiał

rozmiar z metki to 44 ale jak już pisałam jest oversize


Zakup udał mi się w 100 % :)


Druga opcja 
pokazywałam wam tutaj już ten sweterek

A nawet radziłam się was o kolor który wybrać :D

Sweterek znalazłam na portalu szafa.pl
i właśnie tam go zakupiłam

Całkowita cena z wysyłką to 70 zł



Jest bardzo mięciutki i delikatny :)



Dodatkowo na sprzedaż posiadam 
złoty sweterek Dorothy Perkins
rozmiar z metki 48

według mnie rozmiar zawyżony :)
Cena 10 zł + koszt wysyłki




4 komentarze:

Instagram