poniedziałek, 20 października 2014

Zakupy z weekendu i wymiany :)

Hej,

Ostatnio miałam okazję być na weekend we Wrocławiu.
Fakt że mieszkam 30 km od Wrocławia i bywam regularnie co tydzień w niedzielę,to czasem brakuje mi właśnie tej weekendowej atmosfery :)

Postanowiłam to zmienić no i pojechaliśmy!

Brakowało mi tych spacerów po parkach,ulicach :)
Karetek,straży,policji tych syren.Szumu miasta,ludzi i tego wszystkiego :)

W moim małym miasteczku tego wszystkiego brak! :)

Ulubiony park koło galerii dominikańskiej


A tutaj już wieczorową porą



No i ulubiony widok nocą! :)


Tyle o moim kochanym mieście :) Nie muszę wam go ani reklamować,ani opisywać! :)

A teraz przejdźmy do zakupów :)

Udało mi się odwiedzić Super-Pharm,a tam pasty BlanX przecenione :)
Zdecydowałam się na czarną,cena 22 zł


Później przyszedł czas na Inglot,a tam ...


... tak Duraline,kiedyś miałam,pozbyłam się i znów powróciłam bo można robić kolorowe kreski i różne inne! :) cena to 23 zł

Te zakupy już udało mi się zrobić przez internet za całkiem dobrą cenę :)


Bioderma Sensibio 250 ml sławny płyn micelarny cena z wysyłką 28 zł


Podkład Revlon Colorstay 180 cera tłusta i mieszana,już 3 opakowanie :)
cena 25 zł z wysyłką :)

Ostatnia rzecz jest z wymiany :)


Mianowicie transparentny puder KOBO
oraz dwupak cieni Catrice :)

Uf...

Jednym słowem i z wyjazdu i z zakupów jestem bardzo zadowolona :)
Czasem potrzebuję takiej odskoczni od mojego codziennego życia.

Może postaram się częściej robić takie weekendy,a swoją drogą mam ogromną ochotę znów odwiedzić Kraków,jest to dla mnie magiczne miasto! :)

Pozdrawiam was! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram