piątek, 26 kwietnia 2019

Neutralne paznokcie z małym dodatkiem Flaminga

Cześć wam :)

Przyszedł czas na kolejne paznokciowe zdobienie :)
Może to za dużo powiedziane, ale powiedzmy że przyszedł czas na zmianę mojego manicure, więc nowe pazury wjeżdżają na bloga :)

Po ostatnim różowym szaleństwie, tym razem postawiłam na coś bardziej stonowanego
Z małym kolorystycznym dodatkiem

Do tych paznokci wykorzystałam dwa produkty od Born Pretty Store


Lakier hybrydowy :
https://www.bornprettystore.com/born-pretty-morandi-polish-pure-color-sliver-glitter-effect-soak-nail-varnish-p-44985.html 2,99$ kolor NP03



Miałam otrzymać kolor MP03 piękny róż, ale znów nastąpiła pomyłka

Oraz top coat który pokazywałam wam ostatnio:
https://www.bornprettystore.com/born-pretty-base-coat-coat-matte-peel-fast-coat-blossom-quick-building-p-44427.html 3,59$


Do dodatku kolorystycznego wybrałam oczywiście naklejki wodne z motywem flaminga

Potrzebowałam jakiegoś rozjaśnienia jak to ja :)


Takie cieliste odcienie mają również swoje zalety, ale chyba wolałabym już iść w kolory bardziej wiosenne, jakiś ładny malinowy róż, o właśnie na takie coś mam teraz ochotę :)


Flaminga postanowiłam nałożyć na biały lakiery hybrydowy, tak żeby był dobrze widoczny, a w dodatku sam w sobie był na białej bazie, ponieważ była to większa naklejka wodna, taka na cały paznokieć powiedzmy :)


Idealnie wybija się w tym zdobieniu i trochę o to mi chodziło, żeby coś jednak przyciągało uwagę do paznokci, ponieważ ja nie umiem nosić nudy na paznokciach, zawsze coś musi się dziać 


Myślę że w sklepie Born Pretty Store również znajdziecie jakieś fajne naklejki z motywem flaminga, wystarczy tylko popatrzeć, chyba że macie wprawę w stemplach to śmiało, ja do tej metody mam dwie lewe ręce niestety.


I tak oto prezentuje się to co możecie podziwiać na moich paznokciach :)

Nic trudnego a prezentuje się ciekawie :)

Pamiętajcie o kodzie rabatowym na swoje zakupy w sklepie Born Pretty Store

UXG10

1 komentarz:

  1. Witam kochana.Ciekawy post kolorowy,przyciągnął mój wzrok .Nie jestem miłośnikiem czytania dlugich blogów.Wiesz najważniejsze jest to o czym piszesz -Ty piszesz ciekawie .Uwielbiam paznokcie i ich stylizacje .Inspirują mnie kolory i ich znaczenia .Czekam na Ciebie i dodaję do siebie .Trzymaj się...💓

    OdpowiedzUsuń

Instagram