piątek, 27 grudnia 2019

Holographic effect 3D czyli holograficzne paznokcie!

Witam serdecznie,

Ostatnio mału tu u mnie postów o tematyce paznokci, więc dodam kilka nowości :)

Bardzo nie lubię mieć nudnych paznokci, rzadko kiedy mam je w jednym kolorze, często mam jakieś naklejki, różne dodatki.

Tym razem naszła mnie ochota na jednolite paznokcie
Zdecydowałam się na pyłek 3D Holo effect



Ponownie wróciłam do kształtu migdałka, ale nie zawsze podoba mi się ten kształt na przedłużanych paznokciach, jednak tym razem w połączeniu z tym pyłkiem wyszło idealnie 


Paznokcie pokryłam jedną warstwą lakieru hybrydowego Provocater 07 a na utwardzony w lampie top no wipe wtarłam pyłek holograficzny

I to w zasadzie cała filozofia pyłków aplikowanych na paznokcie :)

Ja bardzo lubię ten efekt, prosty w wykonaniu a daje niesamowite wrażenie na paznokciach



W zależności od padającego światła, paznokcie mienią się na milion różnych kolorów :)
Daje również benzynowy efekt

Kochani pozdrawiam was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram