czwartek, 19 grudnia 2019

Odrobina różu na paznokciach nikomu nie zaszkodziła :)

Cześć kochani :)

Osobiście za typowym różem na paznokciach nie przepadam, ale jako dodatek czemu nie :)

I tym razem zdecydowałam się na mały różowy - cukierkowy akcent na jednym z paznokci

Przyznam wam że w ostatnim czasie bardzo lubię french manicure, kiedyś rzadko go nosiłam, ale teraz wprost go uwielbiam!

Czasem lubię go właśnie czymś przełamać, dzisiaj zdecydowałam się na róż z dodatkiem naklejki wodnej


Biały kolor to lakier hybrydowy z Born Pretty Store

https://www.bornprettystore.com/born-pretty-polish-summer-series-blue-purple-orange-soak-varnish-p-46536.html 2,99$

A co do bazowego koloru jest to lakier Provocater 07 idealny kamuflaż dla mnie :)


Różowy lakier hybrydowy jest to Neonail, ale niestety nie pamietam jaki to był kolor
Dodatkowo dołożyłam piękną naklejkę wodną, balon który lata :)

Mam nadzieję że taka propozycja trochę urozmaiconego manicure wam się podoba :)

Pamiętajcie o kodzie rabatowym na zakupy w Born Pretty Store

UXG10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram