środa, 4 grudnia 2019

Makijaż w złotych odcieniach przy użyciu palety Revolution Pro Nath

Cześć wam!

Przyszła pora na pokazanie wam kolejnego makijażu który zagościł na moich oczach.

Makijaż który wykonałam, powstał przy użyciu palety Revolution Pro Nath przy współpracy z Natalią Siwiec

Przyznam wam się że przy użyciu tej palety zrobiłam może 2 makijaże i puściłam ją dalej w świat, niestety jakoś mi nie przypasowała

Kolory jakich użyłam, to typowe złote odcienie

Niestety na zdjęciach makijaż wygląda jakby był użyty jeden kolor, brzydko się zlało


Złote oko postanowiłam zestawić z czerwienią na ustach, bardzo ładnie się to ze sobą połączyło i dało spójną całość


Z cieniami nie pracowało się źle, ale mam wrażenie że te odcienie są do siebie za bardzo podobne, ale zawsze wolę sprawdzić na sobie i wtedy wiem czego się spodziewać



I tutaj macie również małe zbliżenie, ale jak mówię jest tam ok 4 cieni użytych a widać może 2 :)

Tak jak mówię ja już palety nie mam, po kilku użyciach postanowiłam ją sprzedać i zakupić coś innego :)

Pozdrawiam was

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram