czwartek, 12 grudnia 2019

Totalny błysk na oku przy użyciu pigmentu "Błyskotka"

Witam was,

Ostatnio rozkręciłam się w tematyce makijaży, więc postanowiłam dodać kolejny szybki post o tematyce makijażowej.

Może nie są to wyżyny makijaży, ponieważ jest wiele cudownych kont z takimi pracami, ale ja jako amatorka również chciałabym podzielić się z wami tym co udaje mi się wykonać na swoich oczach :)

Przy tym makijażu wykorzystałam pigment który był pierwszy w moich zbiorach, tj. Błyskotka z Glam-Shop od naszej polskiej twórczyni Hani Digitalgirl13


Makijaż był z zamysłem zwykłego dzienniaka, ale z małym błyszczącym dodatkiem :)
Dodałam również czarną kreskę wykonaną eyelinerem



W zależności od światła, makijaż mieni się na różne kolory, złoto lub zieleń

Ten pigment jest bardzo uniwersalny i pasuje do każdego makijażu i do każdego koloru
Zawsze można dodać go do rozjaśnienia wewnętrznego kącika :)



Myślę że podoba się wam taka wersja dziennego makijażu którą wam przedstawiłam :)

A czy wy lubicie błysk w dziennym makijażu? :)

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram