środa, 29 lutego 2012

Holo... ?

Mimo że mój dzisiejszy dzień w ogóle nie należy do udanych niestety (mam na myśli zwolnienie z pracy).Drugą rzeczą która się do tego przyczyniła jest dalsze użeranie się z panami ze sklepu komputerowego i walka o zwrot mojego netbooka,który jest w naprawie miesiąc i niby zaginął w ogóle :/ Paranoja jakaś.Czuje się trochę jakby to był piątek 13-tego,chociaż nigdy mi się taki zły nie przytrafił.

No ale cóż,musiałam sobie jakoś poprawić humor chociaż jakimś maleństwem :) No więc poszłam odebrać zamówiony w piątek lakier do paznokci firmy Golden Rose.Jest to lakier holograficzny numer 119 czyli taki grafitowy :)

Nie mogłam dokładnie uchwycić tego efektu na zdjęciach :(
Pięknie mieni się na wszystkie kolory :) Najpierw chciałam holo z innej firmy ale pewna dziewczyna napisała mi że Golden posiada takie w swojej ofercie więc się skusiłam ;)
Na jakimś paznokciu zaprezentuje jutro bo mam świeżo pomalowane :)
Całuje was :*

Obiecane zdjęcia,nie wiem czy będzie coś widać :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram