poniedziałek, 6 lutego 2012

OPI

Ostatnio pokazywałam wam mój manicure z zastosowaniem lakieru OPI.Dzisiaj chciałabym wam go przedstawić.Mianowicie jest to miniaturka lakieru z kolekcji Touring America o nazwie French Quarter For Your Thought. Jest to typowy szaraczek,.ale pięknie się prezentuje na pazurkach. 





Jedno z tych zdjęć prezentowałam wam już wcześniej,ale chciałam jeszcze raz zaprezentować sam szary :) Lakier trzyma mi się dość długo bo spokojnie 6 dni,a później zmywam bo mi się nudzi :) Oczywiście używam najpierw bazy,2 warstwy lakiery i top coat :) Lakier nie zostawia smug,fajnie kremowo wygląda i kryje :) U mnie spokojnie wystarczają dwie warstwy.Lakier jak już to nie odpryskuje tylko ściera się lekko na końcówkach.
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram