wtorek, 28 lutego 2012

Nowosc z OPI

Cześć kochane,
wczoraj przyszło do mnie moje zamówienie z victoriasbeauty.com czy dla nowe lakiery OPI z najnowszej kolekcji holenderskiej :) Polowałam na nie od 1 lutego,bo tak miały wejść do sprzedaży,ale oczywiście to było wielkie wyzwanie i dopiero w czwartek udało mi się je nabyć.
Pierwszy z nich który wam dzisiaj pokaże to piękny fiolet z drobinkami złota :)







Niestety zdjęcie nie pokazuje jego pięknego koloru.
A tak się prezentuje na paznokciach :
-odżywka
-dwie warstwy lakieru
-top coat seche vite






Tutaj już trochę lepiej widać jak się prezentuje :) Zakochałam się w nim chociaż za takimi lakierami nie przepadam ale on do mnie trafił :)
Za jakiś czas pokaże wam drugi z nowo przybytych ;)
Buziak :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram