sobota, 25 lutego 2012

Pomarańczka :)

Hejka wam :)
dzisiaj nie przedstawię wam ani pazurków ani żadnych kosmetyków:)
Chciałam wam zaprezentować moje nowo nabyte wiosenne balerinki oraz kwiatka rozświetlającego moje wnętrze:)
Co do baletek byłam zmuszona na zamówienie ich z allegro,ponieważ pan w sklepie nie miał już mojego rozmiaru (niestety),ale w zasadzie wyszło troszkę taniej ;)


Tak się prezentują w całej okazałości moje śliczności ;D ooo nawet zrymowałam ;D
Jak się noszą jeszcze nie wiem,wypróbuję jak tylko zrobi się ciepło. Mam nadzieję że będą równie wygodne jak są piękne :)
A teraz chce wam pokazać moją zdobycz dzisiejszą pod kolor butów :)


Oto i ona :)Bardzo lubię dodatki w tym kolorze.Dobrze wyglądają do beżu i brązu :)
To tyle na dziś :)
Czekam na zdobycze lakierowe więc jak przybędą to się pochwalę .
Buziak :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram