wtorek, 21 stycznia 2014

Bardzo miłe spotkanie! :)

Cześć wam :)

Zapraszam do zakładki: http://kolorowy-misz-masz.blogspot.com/p/wyprzedazwymiana.html

W ostatnim czasie miałam przyjemność spotkać się z kochaną Dominiką,która przyleciała z wizytą do Polski!
Zawsze wyczekuję jej wizyt,ponieważ uwielbiam spędzać z nią czas!Gadać o wszystkim i o niczym,szczególnie pochłaniające są rozmowy o lakierach i co się u nas działo w tym czasie w którym się nie widziałyśmy :D

Miała być z nami Madzia,ale niestety się rozchorowała i nie zjawiła się :(

Zapraszam was serdecznie na blogi dziewczyn :)

Dominika
Magda

Bardzo ciekawe lektury :)

Co do spotkania to było zdecydowanie za krótkie! Trwało zaledwie 3 godzinki,no może chwilę dłużej,ale w ogóle tego nie odczułam,jak zawsze!Mało mi! :D

Już pod koniec dołączył do nas pewien sympatyczny towarzysz,przez co zrobiło się jeszcze ciekawiej:D

Z niecierpliwością czekam na Twój kolejny przylot Dominiko,jak to czytasz oczywiście :D

Oto małe prezenty :)


I lakiery :D



O lakierach SinfulColors marzyłam dawno,będąc jeszcze we Włoszech szukałam ich ale nic nie było
Za to teraz mam dwa cudowne kolory! :)

Sally Hansen to lakier magnetyczny,w następny dzień trafił na paznokcie :)


Ale chyba nie umiem się nim posługiwać! :D

Zdjęcia niestety robione wieczorem z lampą więc kolor lakieru nie został dobrze uchwycony :)



Maluje się nim super,gruby pędzelek czyli coś dla mnie i krycie po pierwszej warstwie czyli marzenie ! :)


Tak o to się prezentuje :)

Szkoda że nie możemy się spotykać częściej,Dominika wracaj do Polski! :)

2 komentarze:

  1. Też jej to powiedziałam. A może ty przyjedziesz do Ostrowa co. Ze mną nie chcesz się spotkać :)

    Ja we Wrocławiu będę 1 lutego, ale nie wiem czy uda mi się znaleźć czas ponieważ jadę na szkolenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że chcę!! :) Muszę się jakoś niedługo wybrać do siostry i Cię odwiedzić! :)

      Usuń

Instagram