środa, 5 lutego 2014

A'la moro :D

Coś mnie ostatnio natchnęło,aby zrobić jakieś takie zdobienie na paznokciach.
Widziałam już na kilku blogach zdobienie typu moro,strasznie mi się spodobało i na pierwszy rzut oka wydało mi się bardzo proste :)

Pogrzebałam w swoich zbiorach lakierowych,powybierałam trochę lakierów i przystąpiłam do działania! :D


Oto arsenał którego użyłam do jakże prostego zdobienia :D

Jeżeli będziecie chciały,to przedstawię wam całą listę lakierów,marka i numerek

Wszystkie paznokcie oprócz serdecznego i kciuka pomalowałam lakierem z Wibo, natomiast te dwa pozostałe pomalowałam lakierem z Lovely :)


Później przystąpiłam do tworzenia plamek,niesymetrycznych kropek,czy czegoś w tym rodzaju  :D
 Paćkałam jak popadnie,teraz tak patrząc mogłam tworzyć plamy bardziej podłużne,ale w sumie człowiek uczy się na błędach i na następny raz będę wiedzieć.


Niestety lakier z Wibo szybko ściera się z końcówek paznokci,więc długo nie nosiłam tego mani,może było to z 3 dni max !


Wydaje mi się że chyba jednak szybko nie powtórzę tego zdobienia,podoba mi się ale jakoś mega nie zachwyca :)
Może jakbym wykonała je troszkę inaczej,to kto wie! :D

Póki co zostawiam was z postem i uciekam!! :)

2 komentarze:

  1. Świetne pazurki efekt bardzo ciekawych ciapek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie ładne, ale ogólnie motyw moro do mnie nie przemawia :P

    OdpowiedzUsuń

Instagram