niedziela, 16 lutego 2014

Boski holo,ale nie tylko

Kochane,

Jakiś czas temu udało mi się dojrzeć na FB mydlarni wrocławskiej wpis na temat uwaga,uwaga ... Lakierów do paznokci!! Byłam dosłownie w szoku,a w dodatku chodziło o lakiery Colour Alike.

Nigdy nie miałam tych lakierów,a kusiły mnie i to dość długo.Szczególnie te kolekcje,które były holograficzne!! Ciężko znaleźć taki lakier,przynajmniej tak mi się wydawało,mam jeden z Golden Rose,ale ciężko uchwycić ten efekt na paznokciach.

Czym prędzej będąc u rodziców,popędziłam po lakier dla siebie :)
Postanowiłam póki co wybrać jeden kolor,sprawdzić jak lakier zachowuje się na moich paznokciach,co to za marka itd. :)


Wybór padł na "Do jasnej choinki!"
Piękna zieleń,której zdecydowanie mam za mało w swoich zbiorach.
Mam ochotę na ciemną,butelkową zieleń,ale żeby nie wpadała w czerń.



Z tego co się orientuję lakier kryje przy jednej warstwie,ale ja zawsze z przyzwyczajenia daję 2,dla świętego spokoju! :)
Co prawda jeszcze nie gościł na moich paznokciach,ale już za kilka dni na pewno tam trafi!



Na wielu blogach gościł w okresie zimowym,u mnie może sprawdzi się na wiosnę :)


A jak sprawdził się u was?
Jak z trwałością? 

Bardzo jestem ciekawa!! :)

Dodatkowo udało mi się zajrzeć do Rossmanna i chwyciłam takie oto dwa produkty :


* peeling Alterra papaya i kokos,pachnie cudnie!!
*gąbka naturalna z luffy troszkę twarda :)

Takie o poczyniłam małe zakupy :)

Pozdrawiam :)



1 komentarz:

  1. Poluję na jakiegoś holo, chyba kiedyś w końcu upoluję :) A ten peeling brzmi cudownie.

    OdpowiedzUsuń

Instagram