sobota, 21 września 2013

Bo to bardzo miłe spotkanie było :)

A tak,spotkanie odbyło się w środę,w naszym małym gronie jak ostatnio i przyznam się że dobrze mi z tym :)

Nasze "kółko różańcowe" składało się z : Dominiki i Magdy :)

Na samym początku myślałam jednak że w ogóle pomyliłam termin spotkania,aż się wystraszyłam,ale gdy weszłam do Pasażu,obaczyłam Magdę i wszystko mi przeszło,uf! :D
Czas zleciał cholernie szybko,widziałyśmy się 3 godziny ale miałam wrażenie że minęło 5 minut,tak lubię wasze towarzystwo babeczki! :D

Oczywiście nie obyło się bez niespodzianek,muszę przyznać że trafiłyśmy na godzinę w której było pełno ludzi i z pewnością patrzyli się na nas dziwnie,szczególnie jak Dominika zaczęła wyciągać 30 lakierów na stolik i jak żywo o wszystkim rozmawiałyśmy :)

Z Madzią miałam małą wymiankę,w której zyskałam:

*BB Cream  z Rimmela,przyznam że użyłam go już dwa razy i jest super! Wcześniej miałam BB z Garniera,nie był zły,lecz ten bardziej mi pasuje :)

*Estee Lauder Double Wear,byłam bardzo ciekawa tego podkładu i zobaczę jak będzie zachowywać się na mojej skórze

Dodatkowo zyskałam lakier Sally Hansen którego nie chciała Dominika :D


Od Dominiki dostałam lakier niespodziankę,bardzo ładny glitter marki Beauty UK :)


A dodatkowo sama w rossmanie zafundowałam sobie matowy top coat lovely na którego już jakiś czas miałam chrapkę! :)


Z Magdą będę miała możliwość spotkać się pod koniec miesiąca,mam nadzieję :)

Jeszcze raz szkoda że czas tak szybko mija!

1 komentarz:

  1. Matowy top coat z Lovely mam i ja :D I ostatnio modyfikuję nim co tylko się da :D Udał im się :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram