poniedziałek, 16 września 2013

Bo wypadło mi z głowy ...

Tak zleciał czas,a ja zapomniałam pochwalić się pewną rzeczą :)

A mam ją dzięki kochanej Dominice z mirrorowisko.blogspot.com :)

Jakoś w lipcu Dominika była w Polsce i udało nam się spotkać na kawkę,jak to miało miejsce na pierwszym naszym spotkaniu w lutym :)
Dołączyła do nas również Magda i razem bawiłyśmy się świetnie! :)
Czas zleciał tak szybko,że nawet nie zwróciłam uwagi kiedy.

No ale ja nie o tym chciałam,oczywiście jak Dominika wybierała się tutaj z UK,postanowiłam złożyć zamówienie na jedną rzecz.
Mianowicie chciałam mieć pewną paletkę cieni z MUA no i całe szczęście Dominice udało się ją dla mnie upolować!! :D

Kiedy dostałam ją w swoje rączki,byłam zachwycona.Włożyłam ją do kosmetyki i tak leżała,nieopisana i zapomniana,ale koniec z tym :D

Jest to paletka MUA Undress Me Too Palette




W kolorach jestem zakochana.
Ta paletka miała być odzwierciedleniem słynnej Naked 2, czy widzicie podobieństwo,same sobie odpowiecie :)


*Naked
*Devotion
*Shy
*Fiery
*Lavish
*Dreamy

Dolna część:

*Tranquil
*Exposed
*Reveal
*Wink
*Obsessed
*Corrupt

Chyba dobrze napisałam nazwy cieni,bo strasznie małe literki są a ja już tak dobrze nie widzę :D





Cienie są naprawdę boskie!
Odcienie naturalne,ale możemy znaleźć również takie odcienie jak stare złoto,piękny połyskujący brąz,ah!

Coś czuję że z tą paletką polubię się na dłużej.

Może będę miała jeszcze kiedyś okazję do wypróbowania jeszcze jakiejś paletki tej marki! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram