poniedziałek, 30 września 2013

Sugar Daddy :D

Przyznam,że dopiero teraz miałam okazję wypróbować piasek z OPI,niebieski.
Leżał tak jakoś w koszyczku i czekał na swoją kolej,aż nadszedł ten dzień.

Zgrałam go z duetem Essie Naughty Nautical,który też swoje odczekał :D

Niestety czasem tak mam,że niektóre lakiery leżą po miesiąc,dwa zanim trafią na moje paznokcie,też tak macie?

Bałam się trochę o piaskowy OPI że będzie mieć słabe krycie,ponieważ tak mi się wydawało patrząc na zawartość w buteleczce.
Ja na paznokcie dałam 3 warstwy i taki efekt mi się bardzo podoba :)



Powiem wam szczerze że brakuje mi pomysłów na tło do zdjęć.
Muszę znaleźć jakąś ciekawą inspirację :)



Zestawienie kolorystyczne wyszło chyba dobrze,według mnie :)
Ten niebieski piasek przypadł mi strasznie do gustu,ale mam chrapkę na piasek Zoya Godiva <3

Ach,te marzenia! :D

W sobotę byłam na urodzinach siostrzeńca,było świetnie,fotorelacja pewnie niedługo się pojawi :)

Niestety nie udało mi się spotkać z Madzią :(

Pozdrowionka dla was :)

3 komentarze:

  1. ciekawy duet:) też mam ten problem, mam lakiery ,które już 3 miesiąc leża i czekają ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) No właśnie,ja chyba musiałabym malować co dwa dni żeby wszystkie wypróbować :)

      Usuń
  2. piasek, piasek, piaaaaaaaaasek ♥

    OdpowiedzUsuń

Instagram