środa, 2 października 2013

Oh,Daisy!

Cześć kochane,

Kolejny miesiąc już za nami,coraz bliżej do końca roku.Jak ten czas szybko mija!
Całe szczęście pogoda na razie nam sprzyja,nie robi przykrych niespodzianek,pomijając niską temperaturę :)

Dzisiaj chciałabym wam pokazać coś co udało mi się kupić w uwaga, Centrum Chińskim! :)
Byłam w nim w sumie drugi raz i może będę wpadać częściej.
Nie wstydzę się że tam bywam i że uda mi się coś tam kupić.Jest tam dużo ciekawych rzeczy,naprawdę :)

Perfumy Marc Jacobs White Daisy 100 ml

Cena 19,90 zł :)

Flakonik wygląda jak oryginał,zapach jest piękny i dobrze się utrzymuje

Wiele z was pewnie albo będzie się śmiać lub kręcić nosem ...

Są to moje pierwsze perfumy tego typu,ale mam ochotę na inne! :)

Było tam chyba z 30-40 damskich zapachów i jest w czym wybierać ;)


Udało mi się dorwać zafoliowany kartonik,bo dużo było pootwieranych

Zachęcam was,szczególnie dziewczyny z Wrocławia do wybrania się do tego centrum :)

 Chętnym podam adres,a te co wiedzą to dobrze :)


Ps. Madziu,chciałam Ci kupić ale niestety były ostatnie :(

Jakby co,odezwij się na pocztę ! :)

Pozdrawiam was kochane :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram